Transport GRATUIT la comenzi de peste 300 LEI în Rădăuți. Livrarea se face pe o rază de 25km

Termeni și Condiții

Va multumim pentru interesul dumneavoastra in munca noastra!

Comanda dumneavoastra prin www.florariacastanela.ro sau prin telefon reprezinta acceptarea implicita a urmatoarelor conditii:

Varsta legala

Pentru a putea comanda prin intermediul paginii noastre produse alcoolice trebuie sa aveti peste 18 ani. De asemenea veti fi rugati sa confirmati ca persoana care primeste un cadou care implica alcool (o sticla de vin sau alte produse cu alcool comercializate pe www.florariacastanela.ro ) are peste 18 ani.

Drepturi de autor

Toate imaginile prezentate pe www.florariacastanela.ro sunt proprietate a companiei SC Castanela SRL Preluarea lor fara acordul nostru in scris este ilegala si va fi semnalata ca atare.

Metode de Plata

In magazinul nostru online, poti alege dintre nenumaratele aranjamente, buchete sau plante, pentru a se potrivi emotiilor pe care vrei sa le transmiti. Apoi continui procesul de achizitie in conditii de siguranta, gandit anume pentru a-ti fi intuitiv si usor de parcurs.

In functie de cum preferi si de cum iti este mai usor, noi iti asiguram confortul de a alege una dintre urmatoarele optiuni de plata:

1. Credit card/Debit card. Poti plati fara griji cu cardul tau de credit sau de debit. Tranzactiile sunt securizate si procesate de catre mobilPay. Noi te asiguram ca nu stocam nici una dintre datele de card folosite in platile online catre Floraria Castanela.

2.Cash la livrare.Vrei sa platesti cu bani cash? Nicio problema. Noi iti aducem florile pe care ti le doresti, iar tu ii poti inmana suma datorata curierului nostru. Pasul urmator: daruiesti chiar tu cadoul frumos colorat persoanei potrivite!

3.Plata la sediul Floraria Castanela – Rădăuți, Str. Putnei 1.Ai drum pe la noi? Te asteptam cu drag sa te impresionam cu noile decoruri din Atelier. Apoi, dupa o repriza de admirat, poti achita comanda direct la noi – cash sau cu cardul. Daca alegi aceasta modalitate de plata, ai doua optiuni: poti fie sa ridici comanda atunci cand vii sa o achiti, fie o livram noi mai apoi, cui doresti tu. In oricare dintre cazuri, suntem nerabdatori sa ne cunoastem in persoana.

Ulterior, in termenul legal de maximum14 zile de la data comenzii, iti vom trimite factura aferenta comenzii tale prin email, pe adresa pe care ai folosit-o atunci cand ti-ai creat contul de utilizator pe site-ul florariacastanela.ro.

Politica de Retur

Va rugăm să vă asigurați că ați verificat specificațiile produsului și compatibilitatea acestuia prin vizitarea paginii  înainte de a-l cumpăra. Raporturile comerciale dintre cumpărător și SC CASTANELA SRL (www.florariacastanela.ro) sunt reglementate oficial de Ordonanța Guvernului 130/2000, privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță.

Clientul are dreptul sa notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului și recepția acestuia.

Legea mai prevede și faptul că nu pot fi denunțate unilateral contractele de furnizare a unor produse, cazul florilor, care prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid (art. 10 lit. c).

Astfel, produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat, în ambalajul original (inclusiv folia protectoare dacă aceasta există), cu toate accesoriile/consumabilele aferente, fără a reprezenta urme de uzură, modificare, cu etichetele intacte și documentele originale care l-au însoțit (factura fiscală, instrucțiunile de îngrijire, etc).

Returnarea produselor se va face la adresa specificată pe site.

La primire, produsele, cazul plantelor si accesoriilor vor  fi verificate pentru a se constata dacă îndeplinesc condițiile mai sus menționate, în caz contrar acestea vor fi refuzate.

Astfel, vor fi refuzate produsele care sunt în altă stare decât cea în care au fost livrate, cele a căror returnare nu a fost notificată în prealabil, precum și cele deteriorate în timpul transportului ca urmare a manipulării necorespunzătoare.

Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnata pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.

De asemenea, vom respecta prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 34/2015 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, prin care (numai în condițiile actului normativ menționat) aveti dreptul ca în termen de 14 zile începând de la ziua la care intrați dumneavoastră sau o parte terţă, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor să va retrageți din prezentul contract.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să informaţi SC CASTANELA SRL, la sediul din Rădăuți, str. Putnei 1, 0748 392 565, office@florariacastanela.ro, cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă sau e-mail. 

Conditiile dreptului de retragere se aplica doar consumatorilor persoane fizice.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Vom efectua această rambursare numai in cazul in care sunt respectate toate condițiile de returnare si primim înapoi produsele.

In termenul legal de 14 zile pot fi returnate produse care:

  • sunt in aceeasi stare in care au fost livrate;
  • nu depasesc termenul de 14 zile de la data primirii;
  • nu au facut obiectul unei comenzi speciale;
  • nu au fost distinct personalizate la cererea consumatorului;
  • nu au fost executate dupa specificatiile clientului (de ex. aranjamente mixate cu flori și plante)
  • nu prezinta urme de rupere, tăiere sau deteriorare, inclusiv de interventii neautorizate asupra produsului;
  • nu prezinta urme vizibile de nerespectare a indicațiilor de îngrijire  (inclusiv udare excesivă)
  • nu fac parte din categoria produselor care prin natura lor, cazul florilor, nu pot fi returnate dacă acestea la livrare corespund cu detaliile menționate pe site;
  • produsele sunt obligatoriu returnate in ambalajul original (ambalajul in care au fost    achizitionate), cu toate accesoriile si eticheta integre (fara urme de deteriorare, tăiere, rupere, expunerea îndelungată la condiții atmosferice neprielnice căldură/frig, lipsa luminii naturale)

Politica de refuz/acceptare a comenzii

Pot aparea situatii in care compania noastra sa refuze o comanda fara a oferi explicatii. In aceste situatii se va anula sau rambursa plata respectivei comenzi prin aceeasi metoda de plata folosita de client.
Toate preturile afisate pe site includ TVA.

Anularea sau schimbarea comenzii de catre client

Va puteti razgandi in legatura cu comanda plasata cu minim 24 ore inainte de ziua livrarii. Anularea comenzii se va face prin telefon la 0748 392 565.
Daca o comanda a fost deja transmisa in productie atunci ea nu mai poate fi anulata!
Intotdeauna incercam sa acomodam orice cerinta de ultim moment, insa nu putem garanta decat schimbarile transmise cu 24 ore inaintea livrarii.
O data ce comanda a fost data in productie, schimbarile nu mai sunt posibile.
Pentru comenzile ce depasesc 1.000 de ron ne rezervam dreptul de a solicita un avans ce consta in 20-30% din valoarea comenzii.
Va rugam de asemenea sa luati in considerare ca in perioadele cu comenzi intense (Craciun, 1-8 martie, Sf Valentin etc) nu garantam posibilitatea de a anula comenzile in mai putin de 24 ore pana la data livrarii.

Rezolvarea problemelor legate de plata

Decizia de a cumpara flori online pe www.florariacastanela.ro este una sigura avand in vedere ca tranzactiile pe pagina noastra sunt asigurate prin www.mobilpay.ro . Se poate intampla insa uneori sa existe erori in tranzactia bancara care sa intarzie acceptarea comenzii de catre noi. In cazul unui mesaj din partea bancii sau din partea noastra legat de plata va rugam sa ne contactati la 0748 392 565.
Platile facute in afara orelor de program si eventualele probleme care pot aparea pot intarzia comanda si, desi regretam orice intarziere, nu detinem controlul acestor situatii si nu vom opera rambursarea platii.

Aranjamente florale si disponibilitatea lor in functie de anotimp

In cazul in care nu exista in stoc sau calitatea florilor primite de la furnizorii nostri nu este la standardele cerute de noi, ne rezervam dreptul de a schimba respecivul sortiment cu unul echivalent ca stil si de aceeasi valoare sau mai mare. Daca schimbarea este majora, vom incerca sa va contactam pentru acord.
Plantele de suport (frunze, verdeata) si vasele pot fi schimbate fara instiintare anterioara avand in vedere ca ceea ce este afisat pe site este cu titlu de prezentare.
Daca nu reusim sa va contactam prin canalele folosite in comunicarea anterioara cu dumneavoastra, va trebui sa consideram ca avem acordul dumneavoastra implicit.

Aranjamente deteriorate

Aranjamentele florale sunt transportate cu grija si sunt alcatuite din materie prima de calitate. Se poate insa intampla in foarte rare ocazii ca aranjamentele sa nu ajunga in cea mai buna stare la destinatar.
Daca acest lucru se intampla va rugam sa ne contactati pentru a va rambursa plata sau pentru a va oferi o noua livrare gratuita pentru o data ulterioara.

Garantii oferite de noi

Pentru produsele si serviciile care se afla sub controlul nostru va oferim garantia rambursarii totale a platii sau oferirea unor vouchere cadou in contravaloare daca:

  • Nu s-a facut livrarea la data agreata cu dumneavoastra din motive care au tinut strict de noi.
  • Livrarea a intarziat la data agreata.
  • Produsele primite de destinatar au fost deteriorate. Va putem rambursa plata in conditiile returnarii produsului deteriorat.
  • Nu putem sa onoram comanda dumneavoastra din motive ce tin de noi, va vom returna banii.
  • A fost livrat produsul gresit. O sa va rugam sa ne semnalati greseala, iar noi vom retrimite comanda dumneavoastra.

Dorim sa va reamintim ca singurele optiuni de compensare sunt rambursarea sumei platite sau vouchere cadou pentru achizitii viitoare, orice alta forma de compensare nu este subiect de negociere.

Zona de livrări

Pentru livrare, Floraria Castanela folosește livratorii proprii. Livrarea este valabilă pentru localitatea Rădăuți și pe o rază de 20 km a acesteia. Produsele comandate pot suferi modificari (in ceea ce priveste tipul florilor, cutiile, ambalajele, alte materiale componente), in functie de stocul existent. In cazul in care exista modificari ale comenzii, vom incerca sa va contactam pentru a informa si a va da acordul. Daca nu reusim sa va contactam telefonic sau prin e-mail in timp util, vom considera ca avem acordul Dvs. implicit.

Termenul Estimativ de Livrare

SC Castanela SRL își propune să livreze produsele comandate de către clienți în cel mai scurt timp posibil. Termenul estimativ de livrare pentru comenzile plasate pe website-ul nostru va fi de 24 de ore (24h) din momentul confirmării comenzii. În situații excepționale, cum ar fi condiții meteorologice extreme, blocaje rutiere sau alte evenimente neprevăzute care ar putea afecta procesul de livrare, termenul de livrare estimat poate suferi modificări. În astfel de cazuri, vă vom informa cu privire la eventualele întârzieri și vom depune toate eforturile pentru a asigura o livrare cât mai rapidă a comenzii dumneavoastră.

Modul de Livrare

SC Castanela SRL utilizează propriile servicii de curierat pentru a asigura o livrare rapidă și eficientă a produselor către clienți. Comenzile vor fi procesate și expediate în cel mai scurt timp posibil, iar curierii noștri specializați vor asigura predarea în condiții optime a produselor la adresa specificată de către client în momentul plasării comenzii. În cazul în care destinatarul nu poate fi găsit la adresa specificată sau nu poate primi personal comanda, vom lua legătura cu acesta pentru a stabili o altă modalitate de livrare sau pentru a programa o nouă livrare.

Regimul ofertelor speciale

Ocazional, putem oferi produse cu pret redus. Aceste oferte sunt valabile numai in perioada mentionata si nu constituie o oferta permanenta.
Daca un client cumpara un produs care devine subiectul unei oferte reduse ulterior, pretul la momentul achizitiei are prioritate.
Nu putem face reduceri pentru produse deja cumparate.

Folosirea datelor personale folosite in comunicarea cu www.florariacastanela.ro

Sunt situatii in care este extrem de important sa luam legatura cu dumneavoastra pentru a va oferi comanda dorita. De aceea va rugam ca datele oferite in crearea contului personal sa fie actuale si corecte.
Pretuim discretia si increderea acordata si va asiguram ca nu inchiriem sau vindem bazele noastre de date! Pentru mai multe detalii va invitam sa consultati politica noastra de securitate a datelor.

  • Numele
  • Adresa de email – Folosim acest canal pentru a face corectii legate de comanda, pentru a va comunica schimbarile sau pentru a va consulta in legatura cu aspecte neplanificate.
  • Numarul de telefon (fix si/sau mobil). In cazul in care este nevoie sa va contactam urgent vom folosi acest canal.

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping